Hvordan formidler man bedst bøger, til børn som har svært ved at læse? Naturligvis ved at få dem læst højt. Og via nettet. Sådan gør man det i Sverige, og det fungerer. Har vi noget tilsvarende i Danmark. Det har vi nok? Smid en kommentar, men tjek disse disse links ud:
I linket til Bokstødet kan man se et uddrag af min bog “Hviskelegen” blive læst op. Den er udkommet på Forlaget Hegas. På svensk hedder den “Vad sa du?”
